Jak vám můžu pomoci?


Motivace a vedení lidí

Určitě se shodneme na tom, že základem všech vztahů je komunikace. Aby si lidé rozuměli, je třeba nejen mluvit, ale umět i naslouchat. A klást správné otázky.                              Pomáhám firmám i jednotlivcům zorientovat se v situaci, pojmenovat překážky a udělat první kroky k vysněnému cíli. 



BYZNYS KOUČINK


Nastavení rolí v týmu

Hledáme nového člověka - zadání pro personalistu, reálná očekávání

Rozhodnutí - varianta A nebo B?

Motivace podřízených

Jak získat zákazníky

Čeká mě rozhovor do médií


INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE


Rozjíždím byznys

Práce mě nebaví, chci změnu

Jak to mám všechno stihnout?

Vracím se z mateřské

Šéf mi nerozumí

Vedete firmu a čekají vás zásadní změny? Nebo potřebujete vnést čerstvý vítr do plachet?

Komunikace v týmu vázne a vy přemýšlíte, co s tím. Vysoká fluktuace vás stojí hodně peněz i energie.

Váš diář je plný a nestíháte svoji práci ...


Příběhy klientů

Už nejsem ředitel

Klient, bývalý ředitel nadnárodní korporace, se rozhodl se rozjet vlastní byznys. Ve svém oboru se jedná o známou tvář, proto chtěl o své kariérní změně i novém pracovním směřování informovat novináře. 

Probírali jsme nejvhodnější způsob, jak o rozjíždějící se firmě do médií mluvit a co vlastně říkat. Klient měl před sebou několik dilemat. Bylo mu jasné, že vhodný marketing mu může přilákat zákazníky a byznys dobře nastartovat, zároveň ho však nahlodávaly pochybnosti: "Co když to bude propadák a budu všem pro smích?" 

Jak jsme situaci vyřešili se dozvíte zde

 

Společně to zvládneme

Byla jsem požádána o pomoc s organizací tiskové konference ke spuštění nové internetové televize. Tým čtyř lidí, kteří měli na konferenci vystupovat, vznikl asi před měsícem. Někteří členové týmu byli úplně noví, někteří se znali z dřívějška. Šlo o ředitele TV, šéfredaktorku zpravodajství a obchodní a marketingové ředitele. Byla to jejich první tisková konference, na které měli vystupovat. Otázka, kterou si nejčastěji kladli, zněla: "Co já tam jen budu říkat?" 

Plné znění článku najdete zde.

Musím se rozhodnout

Silva se rozhodla najít si novou práci. Už od návratu z mateřské se živí jako účetní a její prioritou je mít práci blízko domova, aby dokázala skloubit požadavky zaměstnavatele a potřeby rodiny.

Účastnila se výběrových řízení, ve kterých byla úspěšná, a během krátké doby dostala nabídky od dvou firem. Během 24 hodin se pak musela rozhodnout, kterou nabídku přijme.

Více čtěte zde.


Vyvíjí se váš život jinak, než byste si přáli? Stagnujete, nevíte jak dál? Čeká vás důležité rozhodnutí, v práci jste pod stresem a váš soukromý život je v troskách? 

Pomůžu vám udělat první krok na vaší nové cestě.