Skvělá on-line prezentace přinese víc zakázek než osobní schůzka
Dvě třetiny nákupčích při výběru dodavatele u zakázky nad sto tisíc dolarů preferují jednání BEZ osobní schůzky. Do rozhodovacích rolí nastupuje generace, která vyrostla s mobilem v ruce. I to zaznělo na první B2B konferenci koncem listopadu v Praze.
Podle experta na obchodní vyjednávání Martina Bednáře z nedávného průzkumu vyplývá, že 35 % nákupčích v segmentu B2B preferuje potkat se s potenciálním dodavatelem na on-line schůzce.
Co je pro mě fascinující, dalších 34 % nákupčích chce informace najít výhradně na internetu a rozhodnout o zakázce bez komunikace s živým člověkem. A to je řeč o první zakázce, nikoliv o opakovaném nákupu!
Pouze 32 procent dotazovaných se chce podle průzkumu McKinsey s potenciálním dodavatelem osobně sejít.
S probíhající generační obměnou na rozhodovacích židlích se dá očekávat, že tento trend bude sílit. Mileniálové jsou první generací, která má internet ve své DNA.
CO Z TOHO VYPLÝVÁ?
Těm, kteří jim chtějí úspěšně prodat, se vyplatí zrevidovat svoji marketingovou komunikaci.
Jak vypadá váš web, vaše sociální sítě? Najde na nich zákazník odpovědi na své otázky a může rovnou objednat?
#B2B #B2Bmarketing #copywriting
#webcontentwriting #pr